piątek, 29 lipca 2022

"Brakujący Element" Harlan Coben [Opinia MolnadMolami]

 Dzień dobry! 

Znacie twórczość Harlana Cobena? A może oglądaliśmy którąś z Jego ekranizacji? 



"Brakujący element" Harlan Coben

Wydawnictwo Albatros


Mistrz thrillerów POWRACA i to jak powraca! 

"Brakujący element" to kontynuacja bestsellerowej powieści "Chłopiec z lasu". (Podpowiadam, znajomość pierwszej części nie jest konieczna!)

Wilde jako małe dziecko został porzucony w lesie. Po latach zaczyna, szuka odpowiedzi... Pytania które, zadaje nie, każdemu mogą się spodobać! 


Z Brakującym elementem  początkowo miałam problem! Nie mogłam się wgryźć w tę historię, ale jak już poszło to... 

Ależ mi brakowało tego stylu, tego dreszczyku emocji! 


Coben jest mistrzem w tworzeniu skomplikowanych wątków, niespodziewanych zwrotów akcji i mroku. I tego na pewno wam nie zabraknie w jego powieściach! Fabuła wielowątkowa i zaskakująca. 

Druga część zdecydowanie lepsza od pierwszej. 


A zakończenie? Niejasne, potraktowane tak jakby po łepkach. Kto wie, czy to właśnie nie o taki odbiór chodziło autorowi? 

Jak myślicie, będzie kolejna część? 


Czytaliście? A może dopiero macie w planach? 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...