poniedziałek, 15 listopada 2021

"Miłość i inne obsesje " kilka słów o książce która nie dawno miałam okazję przeczytać!

Dzień dobry!!

Jak podchodzicie do sytuacji gry przeczytaliście kiepska książkę danego autora, dajecie mu kolejna szanse czy raczej od razu spisujecie całą Twórczość na straty??

Przy okazji serdecznie Wam dziękuję za przekroczenie 600 follow na koncie ❤️ jest mi na zmienię miło, że tu jesteście!! Jeszcze w tym tyg pojawi się z tej okazji mała rozdawajka więc czekajcie cierpliwie! 😍

" Miłość i inne obsesje" Liane Moriarty.

Od samego początku byłam w stanie przewidzieć praktycznie każdy kolejny krok bohaterów co mnie mocno zniechęcało. 🤷

Ellen jest hipnotyzerka jej życie to ciągle powtarzający się schemat i jest po prostu NUDNE 😬 do czasu gdy na jej drodze staje Patrick i Jego była dziewczyna, która od ich rozstania notorycznie go stalkuje.

Jak potoczy się dalej cała historia łatwo można to przewidzieć co tak na prawdę wydarzy się między tymi dwiema kobietami i czy stalkerka stanowi dla Nich zagrożenie?

Wydaje mi się że totalnie inaczej można było ugryźć ta historie 🤷 Autorka nie podtrzymała napięcia jakie pojawiło się na początku gdy kobiety się poznały i raczej dlatego miałam taki średni odbiór tej książki.

Pomijając moje zdanie to widziałam sporo pozytywnych opinii więc może po prostu za dużo czytam i mam wyższe wymagania co do książek i akcji jaka się w nich odgrywa 🤔

Nie wiem jak u Was z pogoda ale u nas cały dzień pada!!

 Aaa nie wspominałam Wam ale mój synuś kochany był dziś pierwszy dzień w przedszkolu na adaptacji!! BOZIU jakiego ja mialam stresa 🤣

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...