sobota, 20 listopada 2021

" Siostra gwiazd" Marah Woolf.

Dzień dobry!

Jakie plany na weekend? Spędzacie Go aktywnie czy raczej na leniwca 😅

Dziś chciałam Wam trochę opowiedzieć o książce
 " Siostra gwiazd" Marah Woolf.

Lekka i przyjemna lektura szybko mi się się ją czytało, choć muszę się przyznać że mam mieszane uczucia co do całości 🤷

Opowiada o młodej czarownicy Vianne ( jednej z trzech sióstr), która walczy z śmiertelną chorobą żeby przeżyć siostry muszą opuścić rodzinne strony z świadomością, że już nigdy więcej tam nie wrócą.

Po dwóch latach zdrowa już Vianne wraz z siostrami wraca w rodzinne strony z misja od której powodzenia mają zależeć losy całego świata nie tylko ludzkości ale i demonów.

Autorka wprowadza nas w świat Magi, Czarownic, magów i demonów. Lekkie pióro jakim dysponuje powoduje, że z chęcią przewraca się kolejna stronę książki  a zakończenie jest takie, że na pewno trzeba przeczytać kolejna część!! 
Dodatkowo więź jaka jest między siostrami to coś pięknego!! Piękne wydanie które chce się mieć na pewno w swojej biblioteczce ❤️

Jedyny ale też duży minus ode mnie za Wątek miłosny zachowanie Vianne tak mnie irytowało momentami że zamykałam książkę i musiałem od niej chwilę odpocząć ochłonąć żeby móc ja czytać dalej!

Na pewno sięgnę po kolejny tom bo jestem ciekawa dalszych  losów bohaterów a czy Ją Wam polecam? Szczerze nie każdemu 🤷 jeśli nie lubicie przegięcia w wątkach miłosnych to raczej nie ale jeśli lubicie Lekkie powieści to jak najbardziej!

________________________________
#books #bookstagrampolska #ksiazkowelove #zaczytanamama #siostragwiazd #igczyta #czarownica #saga #książki #bookstagram #terazczytam #czytambolubie #literatura #marahwoolf #wydawnictwojaguar #świecesojowe #świeca  #kawa #ziarnakawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...