środa, 10 listopada 2021

Premiera książki " Akwitania" Eva Garcia Saenz De Urturi Autorka bestsellerowej trylogi Białego miasta!

Dzień dobry!

Dziś z samego ranka pojawił się post na Moim Instagramie na temat tego czym  koniecznie muszę się z Wami  podzielić a mianowicie z  dzisiajszą premierę!!

"Akwitania" Eva Garcia Saenz De Urturi. (Instagram Autorki ) ❤️

Powieść tą osadzona jest w średniowieczu i opowiada o jednaj z najbardziej wpływowych kobiet z tego okresu a mianowicie o Eleonorze Akwitańskiej królowej Francji, a potem również Anglii.

Na ogół książki tego typu średnio mi leżą i podchodzę do nich jak przysłowiowy pies do jeża 🤷 ale  z tą pozycją bardzo się polubiłam! Co prawda zaczęła mnie wciągać dopiero gdzieś po 40/50 stronach ale warto było sięgnąć po nią dalej.

Ogrom intryg, krwawe bitwy, związki kazirodcze 😬 ( tak tak wiem kiedyś było tego dużo! Ale jak dla mnie to masakra jakaś) ale żeby wyrównać poziom to i miłość się pojawia co fajnie dopełnia całości i je sprawia że ciągle czuć od niej tylko dramatem!

Ilość bohaterów totalnie przeszła moje najśmielsze oczekiwania 🤣 i w pewnym monecie się pogubiłam co gdzie i z kim.

Powieść tą została zaklasyfikowana jako thriller Ja niestety stanowczo Go tu nie widzę 🤷 bardziej skłonna bym była aby uznać ją za powieść historyczną co prawda wiem, że jest tu tylko króciutki fragment życia królowej Akwitańskiej plus nie są to do końca prawdziwe losy ale pomimo to bardziej mi tu odpowiada!

Po  niespodziewanej śmierci ojca księcia najbogatszego regionu w całej Francji, 
Jego ciało przybiera niebieski kolor. Eleonora wychodzi za mąż za syna króla Francji Ludwika VI Grubego, którego uważa za mordercę ojca.
W dniu zaślubin w ten sam spodoba umiera również Król Francji, kto chciał żeby na tronie zasiadła para Niedoświadczonych władców 🤷.

Zachęcam do przeczytania tej książki!

A Wy lubicie książki z podłożem Historycznym  czy raczej nie po drodze Wam do  takich pozycji?? 

Recenzja w ramach współpracy ( Wydawnictwo Muza )

________________________________
#akwitania #books #bookstagrampolska #igczyta #zaczytanamama #czytambolubie #ksiazkowelove #eleonoraakwitańska #średniowiecze #książka #recenzja #współpraca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...