czwartek, 11 listopada 2021

" Zostań Ile Chcesz" Anna H. Niemczynow i akcja motywacyjna #czytamyniemczynow

Dzień dobry!!
Kto ma długi weekend? Przyznawać się!

Znacie książki Anna H. Niemczynow 🤔 jeśli tak to która książka podobała Wam się najbardziej?

Ja musze skromnie przyznać, że dotąd umknęła mi twórczość Pani Anny gdzieś w gąszczu innych autorów, jestem pozytywnie i miło zaskoczona, z przyjemnością zapoznam się z pozostałymi powieściami.

Cała moja przygoda z Autorka zaczęła się przez Caly_swiat_patrzy, Natblueeu i Matka czytającą  akcja #czytamyniemczynow która dziewczyny organizują wspólnie na swoich profilach gdzie serdecznie Was zapraszam!
(tak tak znów biorę udział w jakiejś akcji tu na IG ale powiem Wam, że ja bardzo to lubię bo dzięki temu właśnie poznaje twórczość innych autorów)!

Dziewczyny znajdziecie na Instagramie!!! 

" ZOSTAŃ ILE CHCESZ" to powieść pełna emocji i co ważne dla mnie totalnie naturalna i życiowa skłaniająca nas do refleksji.

Ona samotna matka po przejściach pracująca na dwa etaty żeby tylko zapewnić lepsze Jutro sobie i córce, On samotny po rozwodzie i zdradzie najbliższych my osób.

Co ich łączy? Chce posiadania prawdziwej miłości ale szczerze kto z nas go nie ma 🤔 dlaczego więc ich historia jest taka wyjątkowa 🤷

Czy dwójką poturbowanych przez życie ludzi odnajdzie wspólnie drogę do siebie?

Alicja i Maciej poznają się przez portal randkowy "Sympatia" On szuka rozrywki i może kiedyś w przyszłości kobiety z którą kiedyś spędził by resztę dni.... Pewnego dnia po różnych znajomościach natrafią w sieci na zdjęcie kobiety na plaży w dużych okularach zasłaniających prawie całą jej twarz co w niej takiego wyjątkowego?? Sam nie wie ale czuję że musi Ja poznać!

Czy poznana osoba w sieci może być właśnie "Tą osobą " 🤔

Nadrabiajcie szybciutko i sięgajcie po tą pozycję! Na pozór zwyklak ale jakże PIĘKNY ❤️

Za mną już dwie książki Autorki, a niedługo pojawi się kolejny post i  następna piękna i bardzo życiowa historia opowiedziana przez Panią Anie.

Lubicie historie pisane życie takie, że gdy siadasz do książki to masz wrażenie iż dzieje się to zaraz obok Ciebie że równie dobrze mogło by to spotkać najbliższą Tobie osobę albo nawet i Ciebie!?

Udanego weekendu! Mam nadzieję, że u Was również jest to długi weekend jak u Nas 🤎❤️
__

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...