wtorek, 9 listopada 2021

Pogadajmy o książkach i nie tylko

Dzień dobry!!

Co dziś ciekawego u Was słychać?? Ja przyznam się bez bicia, że jakoś tak mi się dni dziś pierniczą 🤦 cały czas mam uczucie Środy!!

W sklepach już co raz więcej świat a wejście z dzieckiem to sklepu to nic fajnego... Wszędzie zabawki i gadżety świąteczne. 

Co prawda sama zaczęłam wariować na punkcie świat ale tylko w kategorii książka 📚

Dzięki promocji na @swiatksiazki upolowałam między innymi 3 książki świąteczne w super cenie!! ( a mianowicie 3 książki za 34.90 ❤️).

Jeśli jesteście ciekawi co ciekawego zabiorę zamówiłam to z chęcią Wam pokaże jak już do mnie dotrą a czekam na nie jedna paczuche a chyba na 3 🤫

Spokojnego wieczorku Wam Życzę!

Ps. Jutro wpadnie nowa recenzja z Książka " Akwitania" od Wydawnictwa Muza 💛🤎

________________________________
#books
#bookstagrampolska
#coolenhoover #czytambolubie #terazczytam #romans #zaczytanamama #ksiazkowelove #molksiazkowy #mólksiążkowy #igczyta #bookstagram #book

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

[Recenzja] "Vincere L'amore" Anna Wilman Wydawnictwo NieZwykłe ( MolnadMolami)

Cześć i czołem!  Jeśli ktoś ma być chory latem, to oczywiście będę to ja!  A o sobotnim weselu przy okazji nawet nie wspomnę. 🤦  "Vinc...